Skip to main content Skip to search

EXPERIENTA NOASTRA

Peste 150 de proiecte finalizate

Clientii nostri ne-au provocat de-a lungul timpului cu numeroase proiecte complexe si diverse, pornind de la automatizarea facturilor pana la scanarea cartilor vechi, proiecte pe care le-am finalizat cu succes, mentinand un nivel ridicat de satisfactie a clientilor.

Peste 100 de milioane de pagini scanate

Scanarea si procesarea documentelor folosind tehnologii de ultima generatie si echipamente profesionale, ne-au ajutat la construirea imaginii unei companii care este renumita pentru calitatea produselor si serviciilor oferite.

100% servicii de calitate

Intelegerea si sustinerea misiunii companiei este foarte importanta pentru a oferi servicii de calitate. Prin respectarea misiunii companiei ne respectam clientii, fie ca sunt institutii ale statului, institutii bancare si companii de asigurari sau IMM-uri.

Peste 15 ani de experienta

Prezenta indelungata pe piata serviciilor de arhivare electronica precum si experienta vasta a echipei noastre in acest domeniu ne ajuta sa dezvoltam si sa oferim servicii eficiente si specializate care sa rezoneze cu cerintele clientilor nostri.

Peste 425 de milioane de metadate extrase

Extragem informatii din orice tip de document folosind cele mai noi tehnologii de automatizare, precum OMR, OCR, ICR, IWR si IDR.

SERVICII

Obiectivul nostru principal este acela de a oferi clientilor nostri o serie de resurse flexibile si productive care sa ii ajute sa obtina cele mai bune rezultate asociate cu un nivel ridicat de control si eficienta.

Scanare si arhivare electronica a documentelor

Servicii de scanare si arhivare electronica profesionala ce se adreseaza atat IMM-urilor cat si organizatiilor mari

Captura de date si indexare profesionala

Fluxul de lucru cuprinde scanarea documentelor, indexarea datelor, validarea, verificarea si exportul informatiilor

Gestionare profesionala fluxuri de documente

Automatizarea fluxului de lucru se traduce prin flexibilitate, acces rapid, controlat si securizat la documente

Servicii de introducere si procesare date

Servicii de introducere de date si de procesare profesionala a datelor pentru orice afacere

Stocare si administrare electronica a documentelor

Economiseste resursele destinate stocarii si administrarii electronice prin externalizarea serviciilor

Aplicatii de gestionare a documentelor

Dezvoltare aplicatii software specifice cu transparenta totala in ceea ce priveste costurile si intregul proces

De ce ai nevoie de arhivare electronica?

  • Obtinerea avantajului competitiv prin acces facil, rapid, controlat si securizat la documente
  • Reducerea riscului de erori in procesarea documentelor si a riscului de pierdere a informatiilor
  • Mentinerea calitatii documentelor in timp
  • Reducerea costurilor cu spatiile de depozitare
contacteaza-ne!

SOLUTIA NOASTRA

  • Scanare documente companii
  • Automatizare a facturilor
  • Registratura electronica
  • Prelucrarea automata a documentelor
  • Managementul documentelor si automatizarea fluxului de lucru al documentelor
  • Solutii de stocare si gestionare a documentelor electronice
  • Biblioteca virtuala
  • Captura de date, servicii OMR, OCR, ICR, IWR si IDR post procesare si indexarea documentelor
  • Dezvoltare de software si consultanta specifice pentru gestionarea documentelor
  • Servicii introducere si procesare date
  • Scanare carti vechi si rare, manuscrise, printuri, fotografii, etc.

CONTACTEAZA-NE

Va rugam sa utilizati formularul de contact alaturat, adresa de e-mail sau numarul de telefon pentru a discuta cu reprezentantul nostru in orice moment.